راهنمای خرید

راهنمای خرید هندزفری بیسیم

چک لیست راهنمایی خرید هندزفری بی سیم

در نظر گرفتن ده نکته مهم برای خرید هندزفری بی‌سیم و ایرپاد

هندزفری محصولی است که به عنوان یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی موبایل شناخته می‌شود. محصولی پرکاربرد که انواع و اقسام مختلفی را دارد و براساس نیاز خود می‌توانید به یک گزینه مناسب از آن دست پیدا کنید. یکی از کاربردی‌ترین انواع هندزفری را می‌توان انواع هندزفری  بی‌سیم و ایرپاد دانست. محصولی که برای خرید آن لازم است تا مواردی را در نظر بگیرید.

از همین رو، در این مقاله به سراغ اصلی‌ترین نکات مهم برای خرید هندزفری بلوتوثی یا بی‌سیم رفته‌ایم. نکاتی که به شما کمک کند تا بتوانید خریدی بهتر را برای خود رقم زده و بر اساس نیازی که دارید، بهترین گزینه موجود را انتخاب کنید.

انتخاب و خرید بین انواع مختلف هندزفری موجود در بازار

از آنجایی که در زمان خرید هندزفری، با گزینه‌های بسیاری روبه‌رو خواهید شد، لازم است تا پیش از خرید، به اطلاعاتی در این باره دست پیدا کنید. آگاهی از این اطلاعات، به شما برای داشتن یک خرید بهتر کمک کننده خواهد بود. زیرا شما در هر هندزفری ویژگی‌های مختلفی را مشاهده خواهید کرد. ویژگی‌هایی که می‌تواند هر هندزفری را از هندزفری دیگر تفکیک کرده و گزینه مورد نظر شما را منحصربه‌فرد سازد.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک هندزفری بی‌سیم برای خرید

همان‌طور که به خوبی می‌دانید، ویژگی‌های بسیاری برای یک هندزفری در نظر گرفته می‌شود. مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری مختلفی که می‌تواند در خرید هندزفری تاثیر داشته باشند. در این بخش به سراغ ده مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های مورد نظر برای یک هندزفری رفته‎ایم. ویژگی‌هایی که به شما کمک خواهند کرد تا گزینه و انتخاب شما به محصول بهتری تبدیل شود و نتیجه نهایی را با مزایای بیشتری برای شما به ارمغان آورد. این ده ویژگی اصلی عبارت است از:

1.    در نظر گرفتن کیفیت صدا در هندزفری بی‌سیم

کیفیت صدای یک هندزفری، به عنوان موضوعی مهم در آن تلقی می‌شود. توجه داشتن به این نکته می‌تواند میزان صدای دریافتی شما و چگونگی دریافت صدا را برای شما مشخص سازد. اگر فقط برای تماس تلفنی به دنبال خرید هندزفری هستید، نیاز شما با زمان خرید یک هندزفری دائمی کاملا متفاوت است!

در نظر گرفتن مهم‌ترین ویژگی‌های یک هندزفری

2.    توجه به میزان تاخیر صدا برای هندزفری بی‌سیم

میزان زمان تاخیر برای اتصال بلوتوث هندزفری به گوشی از موضوعات مهم دیگر در زمان خرید هندزفری است. در خرید ایرپاد، متوجه خواهید شد که این تاخیر به کمترین میزان خود رسیده است.

3.    توجه به میزان حساسیت هندزفری برای شنیدن صدا

میزان حساسیت یک هندزفری، سطح صدای رسیده به گوش شما را مشخص خواهد کرد. این عدد که به وسیله پارامتر dB مشخص می‌شود، می‌تواند انتخاب هدفون یا هندزفری مناسب را تغییر دهد. به صورت کلی هندزفری‌هایی با حساسیت صدای 110 Db گزینه‌های مناسبی برای استفاده را رقم می‌زنند.

4.    در نظر گرفتن نوع و میزان نگهداری از باتری هندزفری

اصلی‌ترین موضوعی که به عنوان تفاوت هندزفری بلوتوثی و سیمی مطرح می‌شود، میزان شارژ و باتری هندزفری بلوتوثی است. خرید هندزفری بلوتوثی یا ایرفون نیاز به دقت در نوع باتری و میزان زمان دوام باتری دارد. به این وسیله هندزفری زمان مشخصی را دوام خواهد آورد و روشن می‌ماند. در صورتی که هندزفری بلوتوثی شما باتری مناسبی نداشته باشد، ممکن است مشکلات بسیاری را برای استفاده از آن تجربه کنید.

5.    ابعاد، اندازه و فرم ظاهری هندزفری بی‌سیم مورد استفاده

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در خرید یک ایرپاد لازم است تا در نظر داشته باشید، توجه به ابعاد ظاهری و فرم هندزفری مورد نظر است. یک هندزفری مناسب، باید تا به راحتی در گوش جا بگیرد. اگر قرار باشد  استفاده از هندزفری بلوتوثی نیاز به نگهداری دائمی در گوش داشته باشد، انتخاب خوبی برای شما نخواهد بود!

6.    نوع بلوتوث به کار رفته در هندزفری بی‌سیم برای استفاده

نوع بلوتوث یک هندزفری امکان یا عدم امکان هندزفری برای گوشی را مشخص خواهد کرد. در طی سال‌های اخیر سعی شده است تا بلوتوث‌های هندزفری مواردی باشند که قابلیت استفاده بر روی هر گوشی را داشته باشند. با این حال، بهتر است پیش از خرید هندزفری این موضوع را به دقت چک کنید.

خرید هندزفری

جدول اطلاعات نرم افزاری یک هندزفری بلوتوثی

 

7.    چگونگی امکان کنترل کردن هندزفری بلوتوثی مورد نظر

وجود دکمه‌هایی برای تعویض یا کنترل در زمان خرید هدست می‌تواند انتخاب شما را تحت تاثیر خود قرار دهد. در واقع زمانی که به دنبال یک گزینه هندزفری خوب برای خود هستید، این موضوع را نیز در نظر خواهید گرفت.

8.    میزان آمپدانس یا مقاومت اهمی برای خرید یک هندزفری بی‌سیم

از دیگر مشخصات یک هندزفری، آمپدانس یا مقاومت اهمی در هندزفری است. انواع مختلف هندزفری روزانه با داشتن مقاومتی بین 16 تا 32 می‌توانند گزینه‌های خوبی را برای استفاده دائمی به وجود آورند.

9.    مقاومت و دوام هندزفری بر اساس ویژگی ضدآب و گردوغبار بودن

دوام هندزفری بلوتوثی، به عنوان عامل نهم در خرید هندزفری می‌تواند تاثیرگذار باشد. زمانی که شما برای خرید یک هندزفری بلوتوثی اقدام می‌کنید، لازم است تا بر اساس نیاز خود به دوام آن در برابر آب و خاک توجه کنید. این دوام هرچه بیشتر باشد، گزینه مناسب‌تری را برای استفاده دائمی شما رقم خواهد زد.

10.در نظر گرفتن محدوده اتصال یا میزان برد در خرید هندزفری بی‌سیم

میزان برد یا محدوده اتصال در یک هندزفری بلوتوثی، موضوع مهم دیگر آن در زمان استفاده است. از آنجایی که این هندزفری بدون سیم محسوب می‌شود، می‌توان در فاصله از گوشی نیز از آن بهره برد. البته باید توجه داشته باشید که میزان برد هندزفری مورد نظر شما چقدر است.

سخن آخر درباره خرید هندزفری

اگر به دنبال خرید هندزفری و استفاده از یک محصول مناسب برای خود هستید، لازم است تا در اولین قدم نیازتان را مشخص کنید! مشخص کردن نیاز شما می‌تواند در رسیدن به یک نتیجه بهتر کمک کننده باشد. پس از مشخص کردن نیاز خود، به سراغ ویژگی‌های موجود در یک هندزفری بروید. ویژگی‌هایی که بررسی هریک از آن‌ها به شما در داشتن انتخاب نهایی بهتر و خرید متناسب‌تر کمک کننده خواهد بود.

این ده ویژگی بیان شده در این مقاله، شما را در داشتن و استفاده بهتر برای یک هندزفری یاری می‌کنند. امید است به وسیله خواندن این ده ویژگی، به نیاز خود برای خرید و استفاده دست پیدا کنید. نیازی که به خوبی برطرف شده و در نهایت بهترین انتخاب ممکن را برای شما رقم خواهد زد.

انواع مختلف هندزفری بلوتوثی و خرید هریک

انواع مختلف هندزفری بلوتوثی و خرید هریک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سوالات متداول

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h5″ question-0=”چه مدل هایی از هندزفری بی‌سیم در بازار وجود دارد؟” answer-0=”انواع متداول هندزفری بی‌سیم شامل طرح‌های داخل گوش، روی گوش و بالای گوش می‌شوند. آن‌ها همچنین در قابلیت هایی مانند حذف نویز، مقاومت در برابر آب و عمر باتری متفاوت هستند. ” image-0=”” headline-1=”h5″ question-1=”چه عوامل اساسی باید در هنگام خرید هدفون بلوتوثی یا هندزفری بی‌سیم در نظر گرفته شود؟” answer-1=”عوامل اساسی شامل کیفیت صدا، راحتی، عمر باتری، محدوده اتصال، مقاومت در برابر آب، و سازگاری با دستگاه‌ها میشوند.. ” image-1=”” headline-2=”h5″ question-2=”چگونه کیفیت صدا بر انتخاب هندزفری بی‌سیم تأثیر می‌گذارد؟” answer-2=”کیفیت صدا برای یک تجربه گوش دادن خوب بسیار مهم است. عواملی مانند اندازه درایور، پاسخ فرکانسی، و پشتیبانی از کدک صوتی، بر کیفیت صدا تأثیر می‌گذارند. ” image-2=”” headline-3=”h5″ question-3=”چگونه عمر باتری و قابلیت شارژ، انتخاب هندزفری بی‌سیم را تحت تأثیر قرار می‌دهد؟” answer-3=”عمر باتری بیشتر و قابلیت شارژ سریع، استفاده و راحتی از هندزفری بی‌سیم را بهبود می‌بخشد و اطمینان می‌دهد که در طول روز استفاده ناپیوسته نخواهد داشت. ” image-3=”” count=”4″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *