کیف پول ارز دیجیتال

معرفی سیف پل اس وان پرو

Safepal s1 pro

سیف پل اس وان پرو (SafePal S1 Pro) یک کیف پول سخت‌ افزاری پیشرفته برای ذخیره‌سازی امن ارزهای دیجیتال است. این دستگاه با بدنه‌ای از آلیاژ آلومینیوم، صفحه ‌نمایش رنگی 1.3 اینچی و باتری 500 میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود. خوب است در همین ابتدا اشاره کنیم که SafePal S1 Pro برای انجام تراکنش‌ها از مکانیزم اسکن کد QR استفاده می‌کند و از اتصال بلوتوث، WiFi، NFC و USB اجتناب می‌کند، که همین مورد امنیت آن را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. این دستگاه از بیش از 100 بلاکچین و تعداد نامحدود توکن پشتیبانی می‌کند و دارای ویژگی‌های امنیتی مانند مکانیسم خودتخریبی و تراشه امن CC EAL5+ است. به همین ترتیب اگر می­خواهید بیشتر در مورد سیف پل اس وان پرو بدانید و با مزایای کاربردی آن آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید :  کیف پول سخت افزاری چیست؟

مزایای کاربردی استفاده از سیف پل اس وان پرو

با توجه به آشنایی مختصری که از سیف پل اس وان پرو  پیدا کردید، بدیهی است که استفاده از SafePal S1 Pro دارای مزایای زیادی برای کاربران است. اما پیش از بررسی این مزایا، باید ذکر کنیم که تمام ویژگی­ها و قابلیت­های این کیف پول سخت افزاری طبق آخرین بررسی­ها و اطلاعات منتشر شده در سال 2024، شرح داده می­شوند و این قابلیت­ها طبق آخرین نسخه ارائه شده از این نرم‌افزار به شما معرفی می­شوند.

  1. امنیت بالا

صددرصد آفلاین: گفتیم که SafePal S1 Pro به‌طور کامل از اتصالات بلوتوث، WiFi، NFC و USB اجتناب می‌کند و از مکانیسم اسکن کد QR استفاده می‌کند که امنیت تراکنش‌ها را افزایش می‌دهد.

تراشه امنیتی: قابل ذکر است که این دستگاه دارای تراشه امن CC EAL5+ است که به حفاظت از کلیدهای خصوصی و اطلاعات حساس کاربران کمک می‌کند.

مکانیسم خودتخریبی: در صورت تشخیص هرگونه تلاش برای نفوذ، دستگاه می‌تواند خود را تخریب کند تا اطلاعات محرمانه کاربر فاش نشود.

  1. پشتیبانی گسترده

این کیف پول از بیش از 100 بلاکچین و تعداد نامحدودی از توکن‌ها پشتیبانی می‌کند که شامل ارزهای محبوب مانند بیتکوین، اتریوم، سولانا و بسیاری دیگر می‌شود. ضمن اینکه سیف پل اس وان پرو از بیش از 5000 ارز دیجیتال نیز پشتیبانی می­کند و همین مورد افزون بر سطح بالای امنیت، کاربردی بودن آن را نشان می­دهد.

  1. قابلیت حمل و استفاده آسان

طراحی مقاوم: بدنه آلومینیومی مقاوم و صفحه‌نمایش رنگی 1.3 اینچی تجربه کاربری خوبی را فراهم می‌کند.

باتری با دوام: باتری 500 میلی‌آمپرساعتی برای مدت طولانی کار می‌کند و کاربران می‌توانند بدون نگرانی از خالی شدن باتری از آن استفاده کنند.

  1. مدیریت آسان دارایی‌ها

با استفاده از برنامه همراه SafePal، کاربران می‌توانند به راحتی دارایی‌های دیجیتال خود را مدیریت کنند و تراکنش‌های مختلفی را انجام دهند. همچنین که این کیف پول سخت افزاری با برنامه موبایل Safepal کاملا سازگاری دارد و امکان مدیریت دارایی­های دیجیتالی به همراه دسترسی به اپلیکیشن­های مختلف را برای کاربر فراهم می­آورد.

  1. نرم‌افزار و پشتیبانی قوی

نرم‌افزار SafePal به‌روزرسانی‌های منظم دریافت می‌کند و تیم پشتیبانی حرفه‌ای آن همیشه آماده برای راهنمایی کاربران هستند.

  1. تایید تراکنش با مکانیسم Air-gapped

کیف پول سخت افزاری سیف پل اس وان پرو، کلیدهای شخصی ارزهای دیجیتالی کاربر را آفلاین نگه می­دارد. در صورتی که به منظور انجام تراکنش در بازار کریپتو، نیاز است که به کاربر به یک شبکه آنلاین متصل شود. کیف پول Safepal s1 pro از هیچ اتصال مستقیم وای فای، بلوتوث یا کابل استفاده نمی­کند و برای برقراری ارتباط، به صورت کاملا ایزوله از روش Air-gapped بهره می­برد. در این روش تنها کافی است که کد QR نرم‌افزار سیف پل را با کیف پول سخت افزاری اسکن کنید. با این حساب به هیچ وجه در معرض خطرات سایبری شبکه­های آنلاین قرار نمی­گیرید.

با این اوصاف استفاده از SafePal S1 Pro می‌تواند به کاربران کمک کند تا ارزهای دیجیتال خود را به‌ صورت کاملا امن و مؤثر مدیریت کنند و از تنوع زیاد ارزها و توکن‌ها نیز به راحتی پشتیبانی کنند. ضمن اینکه کیف پول سیف پل اس وان پرو تفاوت زیادی با نسخه S1 ندارد، اما با وجود ویژگی­ها و مشخصات منحصر به فرد خود می­تواند تجربه کاربری بهتری را ارائه کند؛ این ویژگی­ها جزء مزایای کیف پول سیف پل اس وان پرو به شمار می­آیند، شامل موارد زیر می­شوند:

  • سازگاری آسان با نرم‌افزار سیف پل
  • طراحی قابل حمل و عین حال فلزی و مستحکم
  • پشتیبانی گسترده از صد بلاکچین و بی نهایت رمز ارز متعدد
  • اتصال کاملا آفلاین و غیرمستقیم به شبکه­های آنلاین
  • دوربین باکیفیت مرکزی برای اسکن سریع جزئیات تراکنش­ها
  • پشتیبانی از همه سیستم عامل­ها، اعم از اندروید، iOS، ویندوز و مک
  • صفحه نمایش فوق شفاف از جنس شیشه سکوریت ضد خراش و ضد زردی
  • بدنه آلومینیومی ضد خش، ضد ضربه و ضد تخریب
  • دوام طولانی باتری به همراه ظرفیت 500 میلی آمپر

خوب است در کنار مزایا اشاره کنیم که به سبب دلایل امنیتی، کیف پول سیف پل اس وان پرو تنها به نرم‌افزار سیف پل متصل می­شود و اتصال به سایر کیف پول­های نرم افزاری از طریق این کیف پول ممکن نیست. همچنین ممکن است باتری این کیف پول پس از مدت­ها استفاده افت عملکرد داشته باشد.

 

برای خرید کیف پول های سخت افزاری safepal کلیک کنید

خرید سیف پل 

مشخصات فنی کیف پول سیف پل اس وان پرو

کیف پول Safepal s1 pro با ارائه ویژگی­های منحصر به فرد و کاملا کاربردی، توانسته در لیست بهترین کیف پول­های سخت افزاری ارز دیجیتال قرار بگیرد. این ویژگی­ها و مشخصات فنی کیف پول Safepal s1 pro شامل موارد زیر می­شوند:

ابعاد و وزن

این کیف پول به صورت تقریبی 180 گرم وزن دارد. همان­گونه که گفتیم، همین وزن متناسب و کم این دستگاه منجر می­شود که بتوان آن را به راحتی حمل کرد؛ همچنین که این دستگاه تنها به اندازه یک کارت بانکی جا می­گیرد.

بدنه

از دیگر ویژگی­های منحصر به فرد کیف پول Safepal s1 pro که پیش از این هم در قسمت مزایا به آن اشاره کردیم، بدنه مستحکم و مقاوم آن است که از جنس آلومینیوم و شیشه سکوریت ساخته شده است.

باتری

می­توان بدون اغراق گفت که کیف پول سیف پل اس وان پرو در میان دیگر کیف پول­های سیف پل، قوی­ترین باتری را دارد. باتری این دستگاه 500 میلی آمپر است که در صورت 15 دقیقه استفاده در روز تا 25 روز دوام خواهد آورد.

صفحه نمایش

یکی دیگر از ویژگی­های فنی کیف پول سیف پل اس وان پرو صفحه نمایش ویژه آن است. اطلاعات کاربر بر روی صفحه نمایش 1.3 اینچی تمام رنگ به همراه کیفیت 320 در 320 پیکسل به نمایش گذاشته می­شود. این مورد می­تواند بهترین ویژگی­ دستگاه Safepal s1 pro باشد که برای کاربران سهولت در استفاده و لذت کاربری را به همراه می­آورد.

امکانات امنیتی

با وجود اینکه پیش از این در مورد امکانات امنیتی کیف پول سیف پل اس وان پرو صحبت کنیم، اما باز هم لازم است در قسمت مشخصات فنی هم به این موضوع اشاره کنیم که کیف پول Safepal s1 pro به منظور تامین امنیت کاربر از تدابیر متعددی چون تراشه عنصر امن +EAL5، مولد اعداد تصادفی حقیقی، لایه­هایی از سنسورهای امنیتی و همچنین مکانیسم تحریب خودکار ضد دستکاری را مورد استفاده قرار می­دهد.

شیوه اتصال

در خصوص شیوه اتصال کیف پول سیف پل اس وان پرو نیز این دستگاه به روش Air-gapped به نرم‌افزار سیف پل (Safepal) متصل می­شود. ناگفته نماند که برای اتصال کد QR نمایش داده شده به وسیله نرم‌افزار، خوب است که از دوربین اختصاصی و با کیفیت کیف پول برای اسکن کردن استفاده کنید تا سطح بالایی از کیفیت را در اختیار داشته باشید.

پشتیبانی ارز دیجیتال

درست مانند تمامی کیف­ پول­های سیف پل، کیف پول Safepal s1 pro نیز از 100 بلاکچین و همه توکن­های آن­ها پشتیبانی به عمل می­آورد و ظرفیتی بی­پایان دارد که برای ذخیره ارزهای دیجیتال بهترین گزینه است.

 

سیف پل اس وان پرو

محتویات جعبه کیف پول سخت افزاری Safepal s1 pro

با خرید کیف پول سیف پل اس وان پرو، اقلام زیر را نیز در جعبه کالا دریافت می­کنید:

  • کیف پول Safepal s1 pro
  • دو استیکر با نماد سیف پل
  • دستمال مخصوص تمیز کردن دستگاه
  • کارت راهنمای استفاده
  • کابل شارژ USB
  • کارت دانلود نرم‌افزار سیف پل

 

راهنمای نصب کیف پول سخت افزاری سیف پل اس وان پرو

پیش از استفاده از کیف پول سیف پل اس وان پرو برای نگهداری و معامله، باید مراحل نصب آن را تکمیل کنید.

نرم‌افزار سیف پل را دانلود کرده و نصب کنید

می­توانید این نرم‌افزار را از با اسکن QR کد کارت راهنمای دانلود یا لینک دانلود نرم‌افزار سیف پل دریافت نمایید.

ساخت یا بازیابی کیف پول با سیف پل S1 پرو

ساخت کیف پول جدید: با انتخاب گزینه “Create New Wallet”، یک عبارت بازیابی 12، 18 یا 24 کلمه‌ای دریافت می‌کنید. این عبارت را دقیق یادداشت و تأیید کنید. سپس یک رمز عبور 6 تا 12 رقمی تنظیم کنید تا کیف پول جدید شما ایجاد شود.

بازیابی کیف پول: با انتخاب گزینه “Recover My Wallet”، تعداد کلمات عبارت بازیابی کیف پول قبلی را وارد کنید و همه کلمات را به ترتیب وارد کنید. سپس یک رمز عبور 6 تا 12 رقمی انتخاب کنید تا کیف پول قبلی شما بازیابی شود.

اتصال کیف پول سخت افزاری به نرم‌افزار سیف پل

اتصال کیف پول سخت افزاری: پس از نصب نرم‌افزار سیف پل، گزینه “Hardware Wallet” را انتخاب کنید. سپس، کد QR نمایش داده شده در نرم‌افزار را با دستگاه اس وان پرو اسکن کنید و بالعکس، کد دستگاه را با نرم‌افزار اسکن کنید تا ارتباط برقرار شود.

بیشتر بخوانید :  بهترین کیف پول‌های سخت افزاری 2023

بنابراین با سیف پل اس وان پرو می‌توانید یک کیف پول جدید بسازید یا کیف پول قبلی خود را بازیابی کنید و سپس با اتصال کیف پول سخت افزاری به نرم‌افزار سیف پل، از امنیت بیشتر برای مدیریت رمز ارزهای خود بهره‌مند شوید.

و برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر با تهران دیوایس تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *