کیف پول ارز دیجیتال

معرفی سیف پل اس وان

Safepal s1

سیف پل اس وان یک کیف پول سخت‌افزاری ارز دیجیتال بوده که هدف آن ارائه یک راه‌حل مدیریت رمزنگاری امن، ساده و لذت‌بخش برای عموم است. این کیف پول سخت افزاری برای ایمن‌سازی و مدیریت ارزهای دیجیتال و انواع NFT مورد استفاده قرار می‌گیرد و یک بستر نگهداری سرد و آفلاین بوده که شرایط ایمن‌تر و در عین حال غیرقابل دسترسی را برای افراد سوء‌استفاده‌گر ایجاد می‌کند. با توجه به اینکه امروزه فعالیت در حوزه ارز دیجیتال در حال گسترش است، ابزارهای مربوط به این حوزه هم دائما در حال ارتقا بوده و شاهد پیدایش انواع بسترهای معاملاتی برای این دست از تراکنش‌ها هستیم. در این بین کیف پول به عنوان فضای نگهداری دارایی‌ها، نقش اساسی در بهبود عملکرد سرمایه‌گذاران ایفا می‌کند و می‌تواند ضامن امنیت سرمایه‌ آن‌ها باشد. از این رو انتخاب کیف پول مناسب در اولویت اول قرار می‌گیرد. کیف پول سیف پل اس وان نمونه‌ای از انواع کیف پول‌های مطرح بوده که بسیاری از افراد برای نگهداری دارایی خود سراغ آن می‌روند. به همین دلیل در ادامه قصد داریم با ارائه توضیحات بیشتر در رابطه با ویژگی‌های این کیف پول، قابلیت‌ها، نحوه عملکرد، مزایا و به طور کلی اطلاعات مربوط به آن، شما را با این دستگاه کاربردی آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید :  کیف پول سخت افزاری چیست؟

ویژگی‌های کیف پول سیف پل اس وان

  • اولین کیف پول سخت افزاری با سرمایه گذاری شده توسط Binance
  • کیف پول سخت افزاری 100% ایزوله
  • عدم برخورداری از بلوتوث، WLAN و یا NFC
  • مکانیزم امضای 100٪ با air-gapped
  • دستگاه ذخیره‌سازی سرد کاملا آفلاین
  • قابلیت پشتیبانی از بیش از 100 بلاک چین با بیش از 30000 توکن
  • عنصر امن مستقل EAL 5+
  • برخورداری از مکانیزم خود تخریبی ضد دستکاری
  • دارای چندین لایه سنسور امنیتی

برای خرید کیف پول سیف پل S1 کلیک کنید

خرید Safepal S1 

 

معرفی کیف پول Safepal s1 

رابط پشتیبانی شده در این کیف پول شامل USB-C بوده و یکی از امن‌ترین گزینه‌هایی است که می‌تواند به خوبی از دارایی در برابر حملات هکری محافظت کند. ابعاد و اندازه این کیف پول تنها به اندازه یک کارت اعتباری بوده و فوق‌العاده سبک و قابل حمل است. به همین دلیل افراد می‌توانند در همه جا این کیف پول را مورد استفاده قرار داده و ارزهای خود را مدیریت کنند.

همانطور که در بحث ویژگی‌های این کیف پول مطرح شد، در رابطه با عملکرد کیف پول سیف پل اس وان، قابلیت پشتیبانی از بیش از 100 بلاک چین و تمام توکن‌های آن در نظر گرفته شده که به عملکرد بهتر این کیف پول کمک می‌کنند. مقدار ذخیره‌سازی نامحدود برای ارزهای دیجیتال هم می‌تواند از دیگر خصوصیات معرف این دستگاه جیبی باشد.

در خصوص روش اتصال این محصول هم باید به روش اتصال اسکن کد QR اشاره کرد. در نتیجه بر خلاف کیف پول‌های لجر که به واسطه USB اتصال پیدا می‌کنند، این کیف پول با برخورداری از QR Code و نیز air_gapped، شرایط محافظ‌ شده‌تری را فراهم می‌آورد.

از طرفی باید به این موضوع اشاره کرد که کیف پول مورد بحث دارای صفحه نمایش تمام رنگی 1.3 بوده که به خوانایی بیشتر داده‌ها و عملکرد به مراتب بهتر آن تا حد زیادی کمک می‌کند. از این رو افراد در انجام تراکنش‌ها و معاملات خود به مشکل بر نمی‌خورند. رزولوشن صفحه نمایش این کیف پول سخت‌افزاری، 320×320 پیکسل بوده که ابعاد ایده‌آلی را برای صفحه نمایش یک کارت جیبی تشکیل می‌دهد.

از دیگر فاکتورهایی که می‌تواند به معرفی این محصول کمک کند، باتری 400 میلی آمپر ساعت آن است. در واقع کیف پول سخت‌افزاری Safepal s1 باتری لیتیومی در خود دارد. در مورد مدت زمان فعالیت این باتری، در صورتی که یک کاربر روزانه 10 دقیقه از کیف پول SafePal S1 استفاده کند، دستگاه می‌تواند حدود 20 روز پس از شارژ کامل آن به ارائه خدمات بپردازد.

این کیف پول، پورت MicroUSB برای شارژ و آپدیت فریمور دارد و همچنین در قسمت پشتی خود دوربینی دارد که می‌توان از آن برای اسکن کدهای QR استفاده کرد. به این ترتیب کیف پول سخت افزاری با دستگاه جفت شده و می‌توان به مدیریت رمز ارزها پرداخت. ناگفته نماند که این فاکتور تاثیر به سزایی در افزایش امنیت کیف پول مورد بحث دارد.

سیف پل اس وان

نحوه راه‌اندازی کیف پول سیف پل اس وان

راه‌اندازی کیف پول سخت‌افزاری Safepal s1 نسبتا ساده بوده و می‌توان گفت تنها چند دقیقه زمان می‌طلبد. گوشی هوشمند و برنامه SafePal، دو عنصر مورد نیاز برای انجام این فرآیند خواهند بود. این اپلیکیشن را می‌توانید به صورت رایگان از اپ استور یا فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید. توجه داشته باشید که هرگز از کیف پول سخت‌افزاری که از قبل راه‌اندازی شده استفاده نکنید.

بعد از دانلود و نصب این برنامه، باید پین کد یا رمز عبور مورد نظر خود را انتخاب کرده و خودتان نسخه پشتیبان تهیه کنید. این برنامه شما را گام‌به‌گام در این فرآیند راهنمایی می‌کند. از این رو ابتدا کیف پول را روشن کنید، زبان را انتخاب نمایید، یک کد پین ایجاد کنید و در نهایت برای اتصال، کد QR موجود در کیف پول را با گوشی هوشمند خود اسکن کنید. در این مرحله یک کد 12 کلمه‌ای برای شما ظاهر می‌شود که باید آن را در جایی امن یادداشت کرده و نگه دارید.

در نتیجه بدون نیاز به دانش خاصی، راه‌اندازی کیف پول سخت‌افزاری سیف پل اس وان شما به نتیجه می‌رسد. نکته مهمی که باید توجه داشته باشید، حفظ امنیت کد 12 کلمه‌ای خواهد بود. این کد، راه بازیابی را فراهم آورده و در صورت گم شدن یا آسیب دیدن کیف پول خود می‌توانید از آن برای بازیابی کیف پول استفاده کنید.

جدا از بحث نحوه راه‌اندازی، باید گفت رابط کاربری و تجربه کاربری این کیف پول بسیار قابل فهم و کاربرپسند بوده که شرایط مطلوبی را برای درک بهتر مخاطب فراهم آورده است. از این رو کار با کیف پول مذکور، به هیچ عنوان سخت نخواهد بود. شما می‌توانید تمام عملکردها و تراکنش‌های خود را از طریق برنامه SafePal در تلفن هوشمند خود کنترل کنید.

 

مزایای استفاده ده از کیف پول سخت‌افزاری Safepal s1

با توجه به آنچه که نسبت به ویژگی‌ها و به طور کلی نحوه عملکرد کیف پول سیف پل اس وان گفته شد، بالطبع می‌توان دریافت که این محصول دارای پارامترهای عملکردی مثبتی بوده و می‌تواند مزایای متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. در ادامه برخی از این مزایا به طور کلی مورد بحث و بررسی قرار گرفته شده است:

 

سازگاری Safepal s1 با انواع سیستم عامل‌ها

یکی از فاکتورهای مهم و قابل بحث در رابطه با هر نوع کیف پولی، پارامتر سازگاری آن با سیستم عامل‌های مختلف است. کیف پول سیف پل اس وان، به عنوان یک گزینه ایده‌آل، شرایط را برای اتصال با گوشی همراه فراهم آورده و می‌توان گفت با اکثر گوشی‌های هوشمند که دارای دوربین و اتصال اینترنت هستند سازگار است. همچنین ناگفته نماند که برنامه SafePal برای iOS و Android تعریف شده و مشکلی از بابت دانلود و نصب آن مطرح نمی‌شود.

 

پشتیبانی از انواع ارزهای دیجیتال

از نظر انواع ارزهای دیجیتال، این کیف پول از بیش از 50 بلاک چین و بیش از 30000 سکه پشتیبانی می‌کند. از جمله محبوب‌ترین ارزهای رمزنگاری شده که سیف پل اس وان در میان گزینه‌های تحت پشتیبانی خود قرار داده، می‌توان به مواردی که در ادامه مطرح شده، اشاره کرد:

Bitcoin

Ethereum

Litecoin

Dogecoin

Zcash

Ripple

NEO

DigiByte

Qtum

Tron

Vechain

Biance

Cardano

تنوع رمز ارزهای تحت پشتیبانی توسط این کیف پول‌، سبب دسترسی گسترده افراد به بسترهای توسعه سرمایه و امکان انتخاب گزینه‌های متنوع جهت انجام معاملات مختلف می‌شود. به همین دلیل این فاکتور در قالب یکی از مزیت‌های قابل توجه توصیف شده.

 

امنیت

امنیت مهم‌ترین معیار برای کیف پول سخت افزاری به شمار می‌رود. چرا که در صورت عدم توجه نسبت به آن، این پول شماست که در خطر می‌افتد. این در حالی است که کیف پول سخت افزاری Safepal s1 با داشتن بسیاری از ویژگی‌های امنیتی مهم، امنیت بالایی را برای شما فراهم می‌کند. کیف پول مورد بحث کاملا آفلاین بوده و تنها از طریق کدهای QR با گوشی هوشمند شما ارتباط برقرار می‌کند. این کار مانع دسترسی هکرها یا بدافزارها به کیف پول شما خواهد شد. علاوه بر این، کیف پول سخت افزاری SafePal S1 با یک کد پین محافظت می‌شود که برای هر اقدامی باید آن را وارد کنید. این امر هم از سوء استفاده افراد دیگر در صورت گم شدن یا دزدیده شدن آن جلوگیری می‌کند. لازم به ذکر است که این کیف پول همچنین دارای مکانیزم خود تخریبی داخلی بوده تا اگر کسی بخواهد کیف پول را باز کند یا دستکاری کند فعال شود.

 

برخورداری از Recovery Seed

ویژگی Recovery Seed در راستای بازیابی اطلاعات تعریف شده که نقش گسترده‌ای در بهبود عملکرد این دستگاه دارد. در واقع باید گفت این فاکتور خود از جنبه‌های امنیتی کیف پول مذکور است. در نتیجه به واسطه کد بازیابی منحصربه‌فرد 12 کلمه‌ای که پیش‌تر راجع‌به آن صحبت شد، می‌توانید کیف پول خود را در صورت گم شدن یا آسیب دیدن آن بازیابی کنید.

 

محتوای بسته Safepal s1

داخل بسته بندی این کیف پول، علاوه بر خود کیف پول سیف پل اس وان، یک کابل USB، دفترچه راهنمای دستورالعمل، برچسب‌ها، پارچه میکروفیبر و دو کارت بازیابی وجود دارد.

بیشتر بخوانید :  بهترین کیف پول‌های سخت افزاری 2023

به طور کلی با در نظر داشتن تمامی آنچه که تا اینجا در رابطه با کیف پول سخت‌افزاری سیف پل اس وان گفته شد، در صورتی که شما هم به عنوان یکی از فعالان حوزه بلاک چین، به دنبال ارتقاء سطح امنیت دارایی خود و برخورداری از خدمات بیشتر از یک کیف پول هستید، می‌توانید با استفاده از کیف پول سخت افزاری مورد بحث، به افزایش امنیت دارایی خود کمک کنید. همچنین این کیف پول شرایط مطلوب‌تری را برای فعالیت در این عرصه فراهم می‌آورد و به واسطه تعدد ارزهای پشتیبانی شده، سبب عملکرد بهتر کاربران خود می‌شود.

برای خرید سیف پل اس وان و کسب اطلاعات بیشتر با تهران دیوایس در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *