کیف پول ارز دیجیتال

معرفی لجر نانو اس پلاس

لجر نانو اس پلاس

لجر نانو اس پلاس 2024 یک کیف پول سخت‌افزاری بوده که توسط شرکت لجر و برای نگهداری از انواع ارز دیجیتال تولید شده و یکی از محبوب‌ترین کیف‌پول‌های موجود در بازار است. این کیف پول می‌تواند ارزهای دیجیتال و NFT را در ایمن‌ترین حالت ممکن نگهداری کرده و شرایط مطلوبی برای انجام تراکنش‌ها فراهم آورد‌. در رابطه با ورژن S PLUS باید گفت Ledger Nano S Plus نسخه بهبود یافته Ledger Nano S است. به طوری که این دستگاه با نمایشگر بزرگ‌تری طراحی شده تا دید و خوانایی جزئیات تراکنش را بهبود بخشد و به طور کلی استفاده از دستگاه را ساده‌تر کند. همچنین باید افزود که Ledger Nano S Plus از ظرفیت بالایی به لحاظ ذخیره‌سازی برخوردار است. با توجه به اینکه امروزه بسیاری از افراد وارد عرصه بلاک چین شدند، طبیعی است که ابزارها و امکانات لازم برای این حوزه تعریف شود. از این رو در ادامه قصد داریم درباره ویژگی‌ها و امکانات کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس پلاس، به عنوان یکی از ابزارهای کاربردی در این راستا، صحبت کنیم و به معرفی کلی این محصول بپردازیم.

 

Ledger Nano S Plus

رزولوشن صفحه نمایش: 128×64 پیکسل

ابعاد: 72mm × 18.6mm × 11.75mm

نوع اتصال: USB-C

بلوتوث: ندارد

عمر باطری: فاقد باطری

تعداد توکن قابل پشتیبانی: 5500 توکن

ظرفیت حافظه: حداکثر 100 اپلیکیشن

سیستم عامل‌های قابل پشتیبانی: Windows 8+, macOS 10.10+ and Linux systems (non-ARM processors)

قابلیت پشتیبانی از پین کد: بله

فرمت بکاپ: BIP39 24-word Phrase

بیشتر بخوانید :  کیف پول سخت افزاری چیست؟

ویژگی‌های لجر نانو اس پلاس

لجر نانو اس پلاس به عنوان محصول جدید شرکت لجر، از زمان ظهور خود در عرصه حفاظت از ارزهای دیجیتال تا کنون، قابلیت‌های منحصربه‌فردی را به مخاطبان معرفی کرده که هر یک می‌توانند به نحوی در برخورداری از امکانات این دستگاه کمک کنند. برخی از ویژگی‌های کاربردی که در رابطه با لجر نانو اس پلاس مطرح می‌شود، در ادامه مورد بحث و بررسی قرار گرفته شده:

 

پیشتیبانی از رمز ارزهای متنوع و متعدد

لجر نانو اس پلاس، قابلیت پشتیبانی از بیش از 5500 سکه و توکن در زنجیره‌های بلوکی مختلف، از جمله بیت‌کوین، اتریوم و بسیاری از توکن‌های ERC-20 را دارد.  به همین سبب می‌تواند دست افراد را در به کارگیری خود بازتر بگذارد. در نتیجه محدودیتی در خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف مطرح نمی‌شود.

 

سهولت در استفاده

همانطور که گفته شد، در طراحی و ساخت این کیف پول دیجیتال، در مقایسه با نسخه‌های قبلی، قابلیت‌های بیشتری در نظر گرفته شده که هر یک به نحوی در سهولت کاربرد آن مؤثر واقع می‌شوند. صفحه نمایش نسبتا بزرگ با دکمه‌های فیزیکی برای انجام تراکنش‌ها، از جمله اصلی‌ترین خصوصیات این محصول هستند. از این رو علاوه بر نمایش بهتر دیتا در نمایشگر، امکان مدیریت به واسطه کلیدهای فیزیکی فراهم آورده می‌شود‌.

 

برای خرید لجر نانو پلاس کلیک کنید

لجر نانو اس پلاس

مقرون‌به‌صرفه

این گجت به نسبت دیگر کیف‌ پول‌های سخت‌افزاری همتای خود، گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری به شمار می‌رود. به طوری که با قیمت 79 دلار بوده و نسبت به Nano X که 149 دلار قیمت دارد، با هزینه بهتر، قابلیت اتصال بلوتوث را هم در اختیار افراد قرار می‌دهد.

 

امنیت بالا

همانطور که گفته شد، یکی از اصلی‌ترین پارامترهای عملکردی کیف پول مورد بحث، امنیت بالای آن در روند نگهداری از ارزهای دیجیتالی و توکن‌ها بوده است. از این رو باید گفت ویژگی‌های امنیتی کلیدی این دستگاه شامل ذخیره‌سازی سرد، تراشه عنصر امن برای عملیات رمزنگاری، دکمه‌های فیزیکی، حفاظت از پین، سیستم عامل اختصاصی (BOLOS) و به‌روزرسانی‌های منظم میان‌افزار می‌شود.

 

نانو اس پلاس

نانو اس پلاس

سازگاری با سیستم‌های مختلف

این دستگاه از طریق کابل USB به لپ تاپ و رایانه شخصی متصل می‌شود. کیت Ledger OTG، که شامل کابل‌های USB مختلف است، برای اتصال دستگاه Android مورد نیاز است. در نتیجه تفاوتی ندارد که از چه سیستمی برای اتصال بهره بگیرید؛ چرا که حتی می‌توان با استفاده از گوشی‌های هوشمند، به این کیف پول متصل شد و به راحتی از آن در تراکنش‌های مختلف استفاده کرد.

 

قابلیت بازیابی

از دیگر ویژگی‌های حائز اهمیت در رابطه با کیف پول سخت‌افزاری مورد بحث، باید به قابلیت بازیابی آن شاره کرد که می‌تواند به بازیابی دارایی در صورت از دست دادن یا خراب شدن دستگاه کمک کند. از این رو نیازی به نگرانی از بابت امنیت دارایی در صورت بروز این دسته از اتفاقات نخواهد بود. چرا که حتی در چنین شرایطی هم دارایی موجود در کیف پول لجر نانو اس پلاس کاملا حفظ خواهد شد.

 

به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری

به‌روزرسانی نرم‌افزاری در راستای حفظ امنیت و پشتیبانی از ارزهای جدید تعریف شده. به همین سبب باید گفت علاوه بر امنیت دارایی، خدمات پیشرفته‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این موضوع سبب رسیدگی به ارزهای نوظهور و ایجاد شرایط جهت خرید و فروش این دسته از ارزها می‌شود. رفع آسیب‌پذیری‌های احتمالی و معرفی ویژگی‌های جدید، که برای حفظ یکپارچگی امنیتی دستگاه در طول زمان ضروری است، به واسطه این قابلیت ایجاد خواهد شد.

به طور کلی هر یک از این فاکتورها، به نحوه متفاوتی سبب عملکرد ایده‌آل لجر نانو اس پلاس شده‌اند. در این حالت افرادی که به دنبال کیف پول‌های فیزیکی و ایمن هستند، می‌توانند این محصول کاربردی را جهت امنیت سرمایه خود انتخاب کنند.

 

فاکتورهای امنیتی لجر نانو اس پلاس

در رابطه با عملکرد ایمن لجر نانو اس پلاس، پارامترهای متنوعی لحاظ شده که هر یک تاثیر منحصربه‌فرد خود را در افزایش سطح امنیت این کیف پول کاربردی دارند. در ادامه برخی از بارز‌تزین این پارامترها مورد بحث قرار گرفته شده که به شناخت بیشتر شما نسبت به کیف پول سخت‌افزاری Ledger Nano S Plus کمک می‌کند:

 

ذخیره‌سازی آفلاین (ذخیره سرد)

دستگاه مذکور ذخیره‌سازی سرد را ایجاد کرده و می‌تواند کلیدهای خصوصی را به صورت آفلاین ذخیره کند. ذخیره‌سازی سرد و آفلاین، به طور قابل توجهی خطر مرتبط با هک شدن را کاهش می‌دهد. از این رو ایمنی کلیدها را تا حد زیادی حفظ می‌کند.

 

تراشه عنصر ایمن 

این دستگاه دارای امنیت تایید شده (CC EAL6+) است که برای مدیریت عملیات رمزنگاری در یک محیط محفوظ و ایمن طراحی شده. تراشه به کارگرفته شده در لجر نانو اس پلاس مشابه تراشه‌هایی است که در کارت‌های اعتباری استفاده می‌شود و امنیت بالایی در برابر حملات فیزیکی ایجاد می‌کند و نیز برای جلوگیری از نقض احتمالی امنیتی، عملیات حساس را از پردازنده اصلی جدا می‌کند.

 

سیستم عامل اختصاصی

دستگاه Ledger Nano S Plus بر روی سیستم عامل دفتر کل باز Blockchain (BOLOS) اجرا می‌شود، از این رو شرایط را برای نصب برنامه‌ها و برخورداری از ویژگی‌‌های جدید حریم خصوصی فراهم می‌آورد. این فاکتور از جمله پارامترهای بحث برانگیز در روند بهبود عملکرد و افزایش امنیت لجر نانو اس پلاس بوده است. سیستم عامل تضمین می‌کند که برنامه‌ها به طور مستقل اجرا می‌شوند و تراکنش‌ها را با دکمه‌های فیزیکی روی دستگاه تأیید می‌کند.

 

دکمه‌های فیزیکی و محافظت از پین

برخورداری از دکمه‌های فیزیکی، تنها برای سهولت کاربردی این کیف پول نبوده؛ بلکه این روند به منظور محافظت از دارایی و افزایش امنیت هم صورت گرفته است. Ledger Nano S Plus شامل دو دکمه فیزیکی برای مجاز کردن تراکنش‌ها است. این ویژگی سبب شده که حتی اگر یک لینک مخرب کیف پول را به یک وب سایت جعلی متصل کند، امکان انجام تراکنش‌های غیرمجاز فراهم نشود، زیرا هر تراکنشی نیاز به تایید فیزیکی خواهد داشت. به همین دلیل این کیف پول در برابر خطر هک شدن بسیار مقاوم است. همچنین این، کیف پول توسط یک کد پین محافظت شده که می‌تواند بین 4 تا 8 رقم تنظیم شود. عملکرد این پین به گونه‌ای بوده که به ازای هر بار فعال شدن دستگاه، این پین مورد نیاز خواهد بود و یک لایه امنیتی اضافی ایجاد می‌شود.

 

تأیید اعتبار دو مرحله‌ای و پشتیبانی چند امضایی

تایید اعتبار دو مرحله‌ای از طریق ادغام با شرکت‌های نرم‌افزار، از دیگر خصوصیات ایمنی دستگاه‌های Ledger بوده که در حقیقت همین فاکتورهای امنیت چند امضایی و احراز هویت دو مرحله‌ای، یک لایه امنیتی اضافی را ارائه می‌دهند. به طوری که کاربران را به خوبی شناسایی کرده و بعد امکان برخورداری از قابلیت‌های مختلف را فراهم می‌آورد.

علاوه بر این پارامترها، فاکتورهای دیگری هم در عملکرد این دستگاه لحاظ شده تا بتوان از امنیت بالایی برای انجام انواع تراکنش‌ها بهره گرفت. به همین دلیل است که امروزه عموم افراد اعتماد بالایی نسبت به دستگاه مورد بحث دارند. چرا که می‌تواند با بهترین قیمت، بیشترین امکانات را در مقایسه با دستگاه‌های هم رده خود فراهم آورد‌.

 

ذخیره‌سازی و مدیریت NFT به واسطه لجر نانو اس پلاس

جدا از ویژگی‌ها و پارامترهای امنیتی که برای لجر نانو اس پلاس مطرح شد، از دیگر خصوصیات این محصول باید به فراهم‌آوری شرایط جهت ذخیره‌سازی و مدیریت NFT اشاره کرد. از این رو کاربران می‌توانند از نرم‌افزار اختصاصی لجر لایو به مدیریت NFT های خود بپردازند. در نتیجه دستگاه لجر نانو اس پلاس سبب سهولت بیشتر فعالیت در این حوزه شده و از طرفی امنیت بالاتری را برای کاربران فراهم می‌آورد‌.

 

نحوه انتقال رمز ارزها از صرافی به لجر نانو اس پلاس

به منظور انتقال دارایی ارز دیجیتال از یک صرافی به Ledger Nano S Plus،  می‌توان از برنامه Ledger Live بهره گرفت. تنها با ایجاد یک آدرس از ارز مورد نظر در لجر و سپس جایگذاری آن در حساب صرافی خود، می‌توانید فرآیند انتقال رمز ارزها از صرافی به لجر نانو اس پلاس را به نتیجه برسانید.

بیشتر بخوانید :  بهترین کیف پول‌های سخت افزاری 2023

در هر حال باید گفت بررسی این محصول در سال 2024، نشان از عملکرد فوق‌العاده آن در کاربرد انحصاری خود دارد. به همین دلیل این کیف پول به یکی از بهترین‌های عرصه دیجیتال تبدیل شده است. در نتیجه اگر شما هم برای فعالیت در عرصه بلاک چین‌ها و انجام تراکنش‌های رمز ارزی، به دنبال یک کیف پول مطمئن با قابلیت‌های ارتقا یافته هستید، قطعا Ledger Nano S Plus می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

برای خرید کیف پول لجر نانو پلاس و کسب اطلاعات بیشتر با تهران دیوایس تماس حاصل فرمایید.

4 دیدگاه در “معرفی لجر نانو اس پلاس

  1. راحیل حسنی گفت:

    ممنونم ازتون،مقاله لجر نانو اس پلاس واقعا مطلب خوب و مفیدی بود

  2. hossen nzri گفت:

    سلام برای سفارش لجر نانو اس چطوری میشه اقدام کرد؟

  3. hoda navaei گفت:

    in model behtare ya cool wallet s?

  4. شیرین ذکایی نسب گفت:

    سلام
    لجر نانو اس پلاس خریدش منطقی تره یا لجر نانو ایکس؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *