کیف پول ارز دیجیتال

بهترین کیف پول‌های سخت افزاری 2023

بهترین کیف پول های سخت افزاری

کیف پول‌های سخت افزاری، از جمله انواع فناوری فیزیکی هستند که مانند یک وسیله کوچک از کلیدهای رمزنگاری خصوصی کاربران در فضای ذخیره‌سازی آفلاین یا «سرد» به‌طور ایمن محافظت می‌کنند. در نتیجه باید گفت این نوع کیف پول‌ها برای استفاده در روند نگهداری بدون خطر، امکان حمله از جانب هکرها را حذف می‌کنند. علت این موضوع هم نگهداری آفلاین کلیدهای خصوصی است. به همین سبب از امنیت به مراتب بالایی در مقایسه با دیگر کیف‌پول‌ها برخوردار هستند. از این رو در ادامه قصد داریم به ارائه توضیحات بیشتر در رابطه با ویژگی‌های بهترین ولت سخت افزاری و انواع مطرح آن در لیست 2023 بپردازیم تا با مزایای خرید کیف پول سخت افزاری آشنایی پیدا کنید.

ویژگی‌های کیف پول‌های سخت افزاری مناسب

کیف پول‌های سخت افزاری به عنوان امن ترین راه برای تجارت دارایی‌های دیجیتال در نظر گرفته می‌شوند. این به این دلیل است که کاربران همیشه کنترل توکن‌های خود را در دست دارند. همچنین به واسطه این نوع والت سخت افزاری می‌توان با اجتناب از تاخیرهای مرتبط با سپرده گذاری و اجتناب از هزینه‌های مربوط به محدودیت‌های برداشت، در زمان صرفه جویی کرد. برخی از خصوصیات اصلی در رابطه با بهترین ولت سخت افزاری، شامل مواردی است که در ادامه مطرح شده:

  • قابلیت پستیبانی از انواع رمز ارزها
  • امکان مدیریت تعداد بیشتر ارز دیجیتال
  • کیفیت و عملکرد ایده‌آل باتری
  • امکان شارژ باتری
  • سهولت استفاده

توجه داشته باشید که لحاظ این خصوصیات در روند خرید والت سخت افزاری، به برخورداری از امکانات بیشتر و عملکرد بهتر کمک خواهد کرد.

بهترین کیف پول سخت افزاری برای ایرانیان

انتخاب بهترین کیف پول سخت افزاری برای ایرانیان اغلب با دشواری‌هایی همراه می‌شود که در قالب یکی از اصلی‌ترین مراحل فعالیت در این زمینه، می‌تواند امنیت دارایی رمزنگاری شده را تحت تاثیر قرار دهد. با در نظر داشتن فاکتورهایی که در خصوص ویژگی‌های بهترین ولت سخت افزاری گفته شد، در ادامه برخی از بهترین‌ها برای فعالیت در این زمینه، مورد معرفی قرار گرفته شده است:

لجر نانو ایکس

لجر نانو ایکس یک کیف پول سخت افزاری جیبی است که به طور یکپارچه به گوشی هوشمند یا سیستم لپ‌تاپ و کامپیوتر شما متصل می‌شود. استفاده از این ولت حتی برای مبتدیان آسان است و از آنجایی که به اینترنت متصل نیست، از امنیت بالایی برخوردار است.

در رابطه با نوع و مقدار دارایی‌های قابل نگهداری در لجر نانو ایکس، باید گفت می‌توان بیش از 1300 ارز دیجیتال را در این ولت کنترل نموده که شامل انواعی چون بیت کوین، اتریوم، ایاس و لایت کوین  می‌شود. در مورد فضای ذخیره‌سازی هم باید گفت لجر نانو ایکس 2 مگابایت حافظه دارد.

برای خرید کیف پول های سخت افزاری کلیک کنید

خرید کیف پول سخت افزاری

علاوه بر این، از آنجایی که لجر نانو ایکس یک دستگاه فیزیکی است که از دنیای آنلاین جدا شده است، از امنیت بالایی در برابر دسترسی‌های غیرمجاز و حملات بیرونی برخوردار است. این محافظت فیزیکی به این معنی است که خود دستگاه در حالت قابل اعتماد عمل می‌کند و مشکل عدم قطعیت و امضاهای کور را از بین می‌برد.

این کیف پول به یک باتری 100 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است و می‌تواند چندین ساعت با شارژ کامل و چندین ماه در حالت بیکار استفاده شود. با اتصال پورت USB-C به پورت USB سیستم خود با استفاده از کابل ارائه شده به راحتی می‌توانید شارژ کنید. ناگفته نماند که محصولات لجر در میان بهترین کیف پول‌های سخت افزاری 2024 قرار می‌گیرند.

لجر نانو ایکس

لجر نانو اس پلاس

به وسیله لجر نانو اس پلاس، می‌توان مدیریت بیش از 5500 نوع سکه و توکن را کنترل کرده و تا 100 برنامه نصب کنید. همچنین باید به این مورد اشاره کرد که این کیف پول سازگاری بسیاری با بسیاری از دارایی‌های رمزنگاری مانند بیت کوین، اتریوم و XRP دارد.

این کیف پول از طریق برنامه‌ Ledger Live و پلتفرم‌های ویژه، خریداری دارایی‌های رمزنگاری را ایمن، مبادله و مدیریت را مطمئن می‌سازد. ناگفته نماند که حافظه این ولت 1.5 مگابایت است.

 

به علاوه باید به این مورد اشاره کرد که با توجه به ذخیره‌سازی دارایی‌ها در بلاک چین، حتی در صورت از دست دادن ولت و گم شدن آن، می‌توانید با استفاده از Ledger به آن‌ها دسترسی داشته باشید. ولت مورد بحث از قابلیت اتصال به بلوتوث برخوردار نیست.

لجر Nano s plus از باتری برخوردار نیست و به لحاظ سازگاری Ledger Live، با دسکتاپ و USB در اندروید سازگار است. صفحه نمایش این گجت 128×64 px بوده و به وسیله دکمه‌ها و صفحه نمایش توسط Secure Element هدایت می‌شود.

لجر نانو اس پلاس

الیپال تایتان 2.0

کیف پول سخت‌افزاری الیپال تایتان 2.0 دارای یک عنصر ایمن و گواهی CC EAL5+ است که آن را حتی از نسخه اصلی ایمن‌تر می‌کند. لیست سکه الیپال تایتان 2.0، شامل فهرست گسترده‌ای از سکه‌هاست که ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت کوین، اتریوم و لایت کوین را تحت پوشش قرار می‌دهد.

کیف پول الیپال تایتان 2.0، به کاربران خود امکانات لازم برای نگهداری و مدیریت انواع رمز ارز را می‌دهد. به همین دلیل اغلب افراد با خرید کیف پول سخت افزاری الیپال تایتان 0.2، با هیچ محدودیتی مواجه نمی‌شوند. همچنین باید افزود که این والت سخت افزاری از امنیت بالایی برخوردار است.

این نوع کیف پول هیچ وای فای، بلوتوث، USB یا شبکه درگیر ندارد. از این رو باید یک کد QR را برای انجام تراکنش‌های خصوصی اسکن کرد. کیف پول سخت افزاری الیپال تایتان 2.0 با فناوری پیشرفته و تراشه امنیتی یکپارچه (EAL5+)، امنیت بی‌نظیری را برای دارایی‌های رمزنگاری شما فراهم می‌آورد.

الیپال تایتان 2.0

سیف پل اس وان پرو

کیف پول سیف پل اس وان پرو یک راه حل سخت افزاری و نرم افزاری نوآورانه است که برای ارائه امنیت بیشتر برای ذخیره ارزهای دیجیتال طراحی شده است. این کیف پول با ویژگی ذخیره‌سازی سرد و آفلاین خود تضمین می‌کند که کلیدهای خصوصی شما به صورت آفلاین ذخیره می‌شوند و از آن‌ها در برابر تهدیدات آنلاین بالقوه محافظت می‌کند.

به کارگیری بدنه آلیاژ آلومینیوم ممتاز که محافظت قوی‌تری برای اجزای داخلی و مقاومت در برابر ضربه، خوردگی و خراش دارد، سبب شده تا ساختار ایمنی برای این ولت تعریف شود. این کیف پول قابلیت نگهداری و مدیریت بیش از 1000 نوع ارز دیجیتال را فراهم می‌کند و در نتیجه آن افراد می‌توانند انواع رمز ارزهای معروف را به واسطه این کیف پول کنترل و مدیریت کنند. از این رو این ولت می‌تواند به عنوان گزینه مناسب برای کیف پول تتر یا کیف پول بیتکوین مورد معرفی قرار بگیرد.

ولت سیف پل اس وان پرو با برخورداری از باتری، شرایط برای شارژ را فراهم آورده است. عمر باتری در این ولت افزایش یافته و با ظرفیت داخلی 500 میلی آمپر ساعت، نیاز به شارژ را کاهش داده است.

سیف پل اس وان پرو

سیف پل اس وان

کیف پول سیف پل اس وان یک مکانیسم امضا همراه با شکاف هوا بوده که از اتصال بلوتوث، وای‌فای، NFC یا فرکانس رادیویی دیگر بهره می‌گیرد.  این ولت با عنصر امن EAL 5+ و مولد اعداد تصادفی واقعی تعبیه شده است و کلید خصوصی شما را ایمن نگه می‌دارد.

نحوه عملکرد این کیف پول به گونه‌ای است که برای اینکه بتوان یک انتقال رمزنگاری را امضا کرد یا اجازه ورود به DApp را دریافت نمود، کیف پول سخت‌ افزاری مورد بحث باید با برنامه Safe Pal جفت شود تا برنامه Safe Pal بتواند انتقال رمزنگاری را پخش کند یا داده‌ها را از زنجیره‌های بلوکی یا DApps بکشد. بنابراین کلید خصوصی شما هرگز از دستگاه آفلاین اس وان خارج نمی‌شود و با خیال راحت محافظت می‌شود.

برنامه کیف پول رمزنگاری سیف پال اس وان یک برنامه امن، غیرمتمرکز و آسان برای استفاده بوده که در میان انواع رایگان برای مدیریت بیش از 10000 ارز دیجیتال قرار می‌گیرد.

کیف پول سخت افزاری SafePal S1 از باتری لیتیومی استفاده می‌کند. از این رو در صورتی که کاربر روزانه چند دقیقه با این کیف پول فعالیت داشته باشد، حدود 20 روز پس از شارژ کامل کار خواهد کرد.

سیف پل اس وان

سیف پل ایکس وان

سیف پل X1 از خصوصیت مهمی برخوردار است که بخش‌های کلیدی کد منبع باز هستند و در نتیجه آن حداکثر شفافیت را تضمین می‌کنند. از این رو کاربران می‌توانند به کد منبع نرم‌افزار دسترسی پیدا کرده و امنیت را بررسی کنند. لازم به ذکر است که این کیف پول از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال از جمله بیت‌کوین، اتریوم، ریپل، لایت‌کوین و موارد بسیار دیگر پشتیبانی می‌کند. از این رو محدودیت برای انتخاب نوع معاملات حذف خواهد شد.

در این کیف پول از تراشه امنیتی CC EAL5+ برای ارائه بالاترین سطح ممکن امنیت و محافظت از ارزهای دیجیتال بهره گرفته شده است که عاملی برای عملکرد بهتر آن به شمار می‌رود.

در کیف پول سخت افزاری SafePal X1 از باتری داخلی 200 میلی آمپر ساعتی بهره گرفته شده که در صورت شارژ کامل، به مدت 2 ساعت می‌تواند به طور مداوم استفاده شود. شارژ آن با کابل USB-C انجام شده و قابلیت اتصال بلوتوث پرسرعت 5.0 را دارد.

کیف پول‌های سخت افزاری 2023

علاوه بر مواردی که تا اینجا در رابطه با انواع بهترین کيف پول سخت افزاری برای ایرانیان گفته شد، گزینه‌های دیگری هم وجود دارد که هر کدام از خصوصیات منحصر‌به‌فرد خود برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید :  راهنمای جامع خرید شارژر موبایل

به طور کلی با در نظر داشتن نقش و اهمیتی که انتخاب و خرید کیف پول سخت افزاری می‌تواند در روند عملکردی سرمایه‌گذاران و فعالان این حوزه داشته باشد، بر اساس فاکتورهای مطرح در رابطه با هر یک از کیف ‌پول‌های مورد بحث، می‌توانید گزینه مناسب خود را انتخاب کنید.

تهران دیوایس به شما این امکان را میدهد که با بهترین کیفیت ممکن و سریع ترین زمان،کیف پول های سخت افزاری را خریداری کنید.

12 دیدگاه در “بهترین کیف پول‌های سخت افزاری 2023

  1. محمد رضایی گفت:

    ایول،مرسی از توضیحات خوبتون

    1. امیرعلی نوری گفت:

      خواهش میکنم،خوشحالیم که خوشتون اومده

  2. مهسا نادی زاده گفت:

    من ازتون قبلا یک لجر نانو اس گرفتم،خدماتتون عالی بود

    1. امیرعلی نوری گفت:

      نظر لطف شماست،خوشحالیم که راضی بودید

  3. Hsn nzri گفت:

    Merci az matleb mofide toon

    1. امیرعلی نوری گفت:

      ممنون از نگاه زیباتون 🙂

  4. Reza ahmadi گفت:

    چطوری میشه یک کیف پول سخت افزاری سفارش داد؟؟؟

    1. امیرعلی نوری گفت:

      سلام روزتون بخیر،از طریق بخش فروشگاه سایت میتونید ثبت سفارش کنید.

  5. علی اوستا گفت:

    سلام روزبخیر،من تماس گرفتم ولی موفق به ثبت سفارش نشدم
    میتونم از اینجا یک لجر نانو ایکس سفارش بدم؟
    آیا لجر هاتون پک جدیده؟

    1. admin گفت:

      سلام درخدمت هستیم. شماره واتساپ 09024958574 و شماره 02144382307 پاسخگو هستیم.

  6. hadi alavi گفت:

    سلام روزتون بخیر
    شما چه مدلی از کیف پول های سخت افزاری رو موجود دارین؟

    1. admin گفت:

      همه کیف پول های سخت افزاری داخل فروشگاه تهران دیوایس موجود هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *